Психологія - Тренінг для вчителів «Психологічне благополуччя педагога»
Головна Реєстрація Вхід

PSUHE - ПСИХЕ

Понеділок, 20.10.2014, 23:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Реклама

Тренінг для вчителів «Психологічне благополуччя педагога»

Мета: профілактика емоційного вигорання, навчання навичкам саморегуляції і розслаблення, формування позитивного емоційного стану, профілактика неврозів.

Завдання:
  1. Формування позитивного емоційного стану, за допомогою позитивного промовляння.
  2. Профілактика емоційного вигорання, через релаксацію і саморегуляцію.
  3. Профілактика неврозів за допомогою позитивного позитивного досвіду спілкування.
  4. Научіння способам здоров'я зберігаючих технологій.
  5. Знайомство з ідеологією позитивної педагогіки.
Вправа 1. «Рукостискання»
Мета: налаштувати групу на позитивний лад.
Хід вправи.
Учасникам пропонується походити по колу і привітатися, як можна з великою кількістю учасників тренінгу і побажати того, що необхідно даному учаснику в цей момент.

Вправа 2. «Моя улюблена якість»
Мета: діагностика стану групи на момент початку тренінгу.
Хід вправи.
Педагогам пропонується розділитися на пари і сісти один навпроти одного. Ведучий зачитує по черзі три позитивних якості. У парі необхідно обговорити яка якість з перерахованих більшого всього підходить кожному з пари і чому. У колі обговорюється, в яких парах якості збіглися.
  • мудрість, надійність, наполегливість;
  • активність, безкорисливість, ввічливість;
  • сила волі, скромність, сміливість;
  • самозабуття, тактовність, терплячість;
  • незворушність, чарівність, товариськість.
Вправа 3. «Асоціації з іграшкою»
Мета: пошук позитивного сенсу в несподіваних речах.
Хід вправи.
Вчителям пропонується Чорний не прозорий пакет з м'якими іграшками. Ведучий по колу пропонує дістати на дотик будь-яку іграшку і подумати про те, чим ця іграшка схожа на нього. Далі йде обговорення в колі.

Вправа 4. «Долоньки»
Мета: використання тактильних відчуттів для характеристики тієї чи іншої людини.
Хід вправи.
Педагогам пропонується по черзі закрити очі і долоні розгорнути так щоб можна було покласти на них руки іншому учаснику, а інші учасники тренінгу тихенько підходять до нього і кладуть свої долоні на долоні цього учасника, його завдання полягає в тому, щоб запам'ятати у якого які руки були на дотик.
Обговорення по колу, що кожен відчув при цьому.

Вправа 5. Релаксація під музику і шум води (1 година)
Після релаксації необхідно намалювати той образ води, який ви побачили. Малюєте олівцями, фарбами та фломастерами.

Вправа 6. «Броунівський рух»
Мета: зниження м'язового напруження і внутрішньої скутості.
Хід вправи.
Учасникам пропонується під музику активно пересуватися по кімнаті. Як тільки музика вимикається і ведучий називає будь-яку цифру, учасники, повинні взявшись за руки, об'єднається в групи, які з такого числа осіб. Ведучий пропонує об'єднатися в групи не за кількістю осіб, а за будь-якою ознакою (наприклад, за кольором очей, елементам одягу, домашнім тваринам і т.д.). Завдання виконується веселіше, якщо учасники до того ж забороняється розмовляти.

Вправа 7. «Мій портрет»
Мета: підвищення самооцінки у вчителів, за допомогою позитивних погладжувань.
Хід вправи.
Учасникам тренінгу пропонується намалювати свій портрет. Потім цей портрет необхідно прикріпити на спину собі. Після цього ходити по колу і всі бажаючі можуть написати там побажання, компліменти. Потім листок знімається і всі сідають в коло, і відбувається обмін думками.

Вправи 8. «На довірі»
Мета: підвищення довіри один до одного в колективі.
Хід вправи.
Вчителям пропонується розділитися на дві, три команди по 5-6 чоловік. Потім дається завдання кожному з групи спробувати впасти на руки своїх колег. Завдання інших утримати цю людину в своїх руках. Далі відбувається обговорення в колі, що кожен відчув.

Вправа 9. «Серпантин»
Мета: підвищення енергетичного тонусу групи.
Хід вправи.
Кожен учасник бере жменю серпантину. Група встає в тісне коло, практично стикаючись плечима, кожен повертається правим плечем всередину кола, простягає праву руку в центр кола, розгортаючи її великим пальцем вгору. Потім починається рух за годинниковою стрілкою. Коли пружина максимально згорнулася, група починає рухати руки вгору, вниз. Супроводжуючи прощальну фразу: «Ай та ми!». На останньому складі амплітуда стає максимальною і на останньому ривку. Підкидають серпантин вгору.

Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Соціальні закладки
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2014
Створити сайт безкоштовно